Thursday 10 October 2013

Maria Elena

Assalamualaikum..

Hai semua.. entry kali ni HC takde promote apa pun. Just nak share about dis sweet lady. HC dalam sehari tak pernah miss cek blog dia. Love her style and thoughts so much. She is Maria Elena. Dia ni famous blogger tau (pada sape2 yang tak tahu). Daripada apa yg HC follow, dia ni datang dari happy wealthy family gitew... Orangnya cantik, pandai, punya kerja bagus, dikelilingi oleh family members yg sangat sayangkan dia, dapat berkahwin dengan guy yg dia chenta since study2 dulu and the guy pun daripada rich family. Cute pulak tu..and now she is pregnant anak sulung.

Pada pendapat HC, life Maria Elena ni sangat best. Dia sangat beruntung menjadi Maria Elena. Adakala HC terfikir bestnya jadi Maria Elena ni. Full package.. Tapi, Alhamdulillah HC bersyukur dengan apa yg ada walaupun tak se"best" Maria's life. Setiap orang pasti ada kekurangan dan kelebihannya kan?

So, bersyukurlah dengan apa yang ada dan berusahalah untuk mendapat kebaikan yang lebih lagi. Kadang-kadang kita kena tengok orang yang lebih susah daripada diri kita. Baru kita appreciate apa yang kita ada. 

Layan pic Maria Elena










Sekian....

No comments:

Post a Comment